Voor wie
Inkopers, facilitair managers, projectleiders, vastgoedmanagers, huisvestingsmanagers die werkzaam zijn bij (semi-) overheden, zorginstellingen, onderwijsinstellingen en woningcorporaties.
Opleidingspunten
geen
Kosten
€ 199
Het zijn onzekere tijden met voortdurende veranderende marktomstandigheden. Hoe zorgt u ervoor dat u als besteder en opdrachtgever van (bouw-, infra- en andere) projecten in de aanbestedingsfase en de uitvoeringsfase ervoor zorgt dat u niet voor verrassingen komt te staan? Het is niet in uw belang dat een opdrachtnemer “kopje onder gaat” als gevolg van alle onverwachte gevolgen in de tijd en het geheel voor zijn rekening moet nemen.
Tijdens deze cursus ontvangt u antwoord op deze en andere vragen. Ingrid van den Berge , advocaat-partner aanbestedingsrecht, geeft een korte inleiding. Vanessa Jasarevic , advocaat aanbestedingsrecht, en Wouter Boonstra , advocaat-partner bouwrecht, geven u vervolgens praktische tools en tips om in de aanbestedingsprocedure en de uitvoeringscontracten hier op een juiste manier vorm aan te geven. Ook praten Vanessa en Wouter over de laatste stand van zaken van de rechtspraak over dit onderwerp.
Programma
14:00 – 14:30 uur: Ontvangst
14:30 – 14:40 uur: Korte inleiding | Ingrid van de Berge
14:40 – 15:30 uur: Praktijklessen toegepast in de aanbestedingsprocedure | Vanessa Jasarevic
15:30 – 15:45 uur: Pauze
15:45 – 16:30 uur: Praktijklessen toegepast op het uitvoeringscontract | Wouter Boonstra
16:30 – 17:30 uur: Afsluitende borrel
Kosten en aanmelden
De kosten voor deelname aan deze cursus bedragen € 199,- per persoon, exclusief btw. U ontvangt een factuur op het door u opgegeven factuuradres. Deze factuur dient voor aanvang van de cursus voldaan te zijn.
U kunt zich aanmelden via de aanmeldknop bovenaan deze pagina.
Meer informatie
Voor vragen over dit evenement en/of uw deelname kunt u contact opnemen met Susanne Walraven. Zij helpt u graag verder.