Voor wie
Dit betreft een besloten evenement. Heeft u geen uitnodiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Opleidingspunten
Geen punten
Kosten
Kosteloos
Het zijn onzekere tijden: eerst de coronapandemie en nu een oorlog binnen de Europese landsgrenzen, met alle (economische) gevolgen van dien. Bijzondere tijden roepen ook bijzondere vragen op. Hoe navigeert u de onderneming van uw klant op een goede manier door deze (en andere) crisissituaties en bepaalt u bij uw advisering de juiste koers? Of met welke dynamiek en tegengestelde krachten/belangen binnen en buiten de onderneming dient u rekening te houden? En waar moet u op letten met het oog op het voorkomen van aansprakelijkheid?
Op deze en andere vragen geven de specialisten van Nysingh op het gebied van insolventierecht, arbeidsrecht en financiering/zekerheden en gastsprekers Marcel Levi en Marc-Derek Schönberger antwoord. Samen bespreken zij best practices voor een geslaagde turnaround in crisissituaties.
Programma
12:30 – 13:25 Ontvangst met kleine versnapering
13:25 – 13:30 Opening
13:30 – 14:30 Rol van het bestuur bij crisismanagement | Spreker: Marcel Levi
14:30 – 14:50 Financieringsproblematiek | Spreker: Diana Gunckel
14:50 – 15:05 Pauze
15:05 – 15:25 Reorganisatie | Spreker: Jolanda Krijgsman
15:25 -15:45 WHOA | Spreker: Carla Nijhuis
15:45 – 16:30 Turnarounds in retail | Spreker: Marc-Derek Schönberger
16:30 – 17:30 Afsluitende borrel
Gastsprekers
Marcel Levi is hoogleraar Geneeskunde aan o.a. de UvA en tevens internist bij het Amsterdam UMC. Als ervaren crisismanager was hij tijdens de coronapandemie een veelgevraagd expert op TV. Marcel spreekt met name over de rol van het bestuur bij het managen van een crisis en de bijzondere dynamiek die dit met zich meebrengt.
Marc-Derek Schönberger is oud CEO van o.a. Office Centre, Beter Bed en Bruna. Hij gaat vanuit de praktijk in op een aantal recente turnaround cases waarbij hij actief betrokken was.
Doelgroep
Dit symposium is speciaal voor accountants, fiscalisten, recovery adviseurs, corporate finance adviseurs, interim managers die worden ingezet in crisis of andere 5 voor 12 situaties en adviseurs bijzonder beheer van financiële instellingen.
Kosten en aanmelden
Wij ontvangen uw aanmelding graag uiterlijk 16 juni 2022. Aan het bijwonen van deze middag zijn geen kosten verbonden. U ontvangt na uw aanmelding direct een bevestiging per e-mail. U kunt zich aanmelden via de ‘meld-je-aan-button’ bovenaan deze pagina.
Als u denkt dat dit evenement ook voor een collega van u of anderen interessant is, dan zijn ook zij van harte welkom.
Meer informatie
Voor vragen over dit evenement en/of uw deelname kunt u contact opnemen met Wendy Daggert. Zij helpt u graag verder.